ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΤΟΠΟΣ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΠΑΛΑΤΙΑΝΗΣ ΙΛΙΟΥ               Μη μετανιώνεις γι΄ αυτά που έδωσες. Άσε τους άλλους να μετανιώνουν που δεν τα εκτίμησαν!               Αύριο είναι Κυριακή.               Μάνα συγνώμη και . . . σ’ ευχαριστώ για όλα!

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

ΟΛΟΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ...21.10.17
    ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 21/10/2017 Η ΕΝΟΡΙΑ ΜΑΣ  ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΟΛΟΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ.    Αρχικά στο Δίστομο του νομού Βοιωτίας.....εκεί έγινε κατά το Β΄Παγκόσμιο πόλεμο στις 10 Ιουνίου 1944 μια εκ των ειδεχθεστέρων σφαγών αμάχων από τις Γερμανικές κατοχικές δυνάμεις.   Στη συνέχεια προσκύνημα στην Ιερά Μονή του Οσίου Λουκά του Στειρώτη, το σπουδαιότερο βυζαντινό μνημείο της Ελλάδος του 11ου αιώνα.   Φαγητό στη Λιβαδεια  πρωτεύουσα του νομού Βοιωτίας, Ομορφη που ‘σαι Λειβαδιά, που κείτεσαι στο ρέμα..! Πάν’ τα κορίτσια για νερό και φεύγουν φιλημένα… Κι ένας διαβάτης ταπεινός στην ποταμιά σου τώρα, Εσένα ήρθε και φίλησε μικρή μου όμορφη χώρα…   Μικρή στάση για προσκύνημα στον Ιερό Ναό του Ευαγγελιστού Λουκά στη Θήβα, σε αυτόν αποδίδονται οι πρώτες εικόνες της Θεοτόκου με τον Ιησού Χριστό βρέφος στην αγκαλιά της.   Η μέρα μας τελειώνει στην Ιερά Μονή Σαγματά, η οποία είναι αφιερωμένη στην Μεταμόρφωση του Σωτήρος.  Τα τελευταία χρόνια έγινε πολύ γνωστός στον Ελλαδικό χώρο ο σύγχρονός μας Ρώσος Άγιος Λουκάς ο ιατρός, αρχιεπίσκοπος Συμφερουπόλεως και Κριμαίας (1877-1961). Μέσα στην Ιερά Μονή υπάρχει παρεκκλήσιο του Αγίου Λουκά. Η μνήμη του τελείται στις 11 Ιουνίου .   Απολαμβάνειν σημαίνει γεύομαι την κάθε στιγμή με όλες μου τις αισθήσεις...... Αυτό κάναμε όλοι μας και γυρίσαμε πλουσιότεροι πνευματικά και ψυχικά!!!!!!
    Μια βόλτα στο Ναύπλιο είναι πάντα εμπειρία ομορφιάς!!!!!!
    Μια βόλτα στο Ναύπλιο είναι πάντα εμπειρία ομορφιάς!!!!!! 13.05.2017   Το Παλαμήδι είναι ένα από τα ωραιότερα κάστρα της Ελλάδας και το μεγαλύτερο και καλύτερα διατηρημένο φρουριακό συγκρότημα της Ενετοκρατίας. O Άγιος Ανδρέας Παλαμηδίου είναι ένα μικρό εκκλησάκι μέσα στο κάστρο του Παλαμηδίου στο Ναύπλιο της Αργολίδας. Ο μικρός αυτός ναός χτίστηκε το 1712 από τον Αυγουστίνο Σαγρέδο στον προμαχώνα του Αγίου Ανδρέα, του πρώτου προμαχώνα του κάστρου, δίπλα από τη μετέπειτα φυλακή του Κολοκοτρώνη........     Συνεχίζουμε μετά την περιήγηση μας στο Παλαμίδι......................... την επίσκεψη μας στον Ι.Ν. του Αγ. Λουκά, στην Αγία Μονή, στον Ι.Ν. του Αγίου Σπυρίδωνος, στα σοκάκια της παλιάς πόλης και τέλος στην Ιερά Μονή του Αγίου Θεοδοσίου του Νέου! Όλα καλά, Δόξα τω Θεώ!
    Προσκύνημα στην Ιερά Μονή Γοργοεπηκόου στην Μάνδρα Αττικής!
    Σε πολύ ωραία προσκυνηματική εμπειρία εξελίχθηκε η απογευματινή εκδρομή που διοργάνωσε η ενορία μας!   Η Ιερά Μονή της Παναγίας της Γοργοεπηκόου, στη Μάνδρα Αττικής, βρίσκεται μέσα σε ένα πανέμορφο, κατραπράσινο φυσικό περιβάλλον, με ασυναγώνιστη θέα, το οποίο αποτελεί μια πραγματική ανάσα ζωής λίγη μόνο ώρα από την πρωτεύουσα. Προσκυνήσαμε με ευλάβεια την θαυματουργή εικόνα της Παναγίας, παρακαλώντας τη Μητέρα του Θεού για όσα ο καθένας, και όλοι μαζί, έχουμε ανάγκη!
    Σύναξη με τσάϊ και προβολή ταινίας...
    Αξιοσημείωτη επιτυχία σημείωσε το φιλανθρωπικό τσάι της ενορίας μας, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 05.02.2017!
    Απογευματινό Προσκύνημα
    Το Σάββατο 28 Ιανουαρίου, η ενορία μας πραγματοποίησε απογευματινό Προσκύνημα στην  Ιερά Μονή του Οσίου Παταπίου στο Λουτράκι Κορινθίας.
    ΠΥΛΟΣ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ 2016
    Ημερήσια προσκυνηματική εκδρομή στην Μυρτιδιώτισσα της Πύλου, καθώς και στην Υπαπαντή της Καλαμάτας διοργάνωσε η ενορία της Κοιμήσεως Θεοτόκου Παλατιανής Ιλίου.....στις 22/10/2016
    Μαθήματα στη Σχολή Βυζαντινής Εκκλησιαστικής Μουσικής της Μητροπόλεώς μας...
    Συνεχίζονται και φέτος τα μαθήματα στην Σχολή Βυζαντινής Εκκλησιαστικής Μουσικής της Ιεράς Μητροπόλεως Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως στην έδρα της Σχολής, στο Πνευματικό Κέντρο του Ναού μας. Η φοίτηση είναι πενταετής. Διδάσκεται θεωρία και πράξη της Ψαλτικής Τέχνης, σύμφωνα με τα αναλυτικά προγράμματα του Υπουργείου, και στο τέλος της φοίτησης, μετά από εξετάσεις, χορηγείται Πτυχίο Ιεροψάλτου. Τα μαθήματα αρχίζουν στις αρχές Οκτωβρίου. Οι ώρες διδασκαλίας έχουν ως εξής: Α΄ έτος:  Πέμπτη 5 μ.μ. Β΄ έτος: Τρίτη 5 μ.μ.  Γ΄ έτος:  Δευτέρα 5 μ.μ. Δ΄ έτος:  Δευτέρα 6 μ.μ. Ε΄ έτος: Δευτέρα 7 μ.μ.  Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στα εξής τηλέφωνα: π. Θεόδωρος Παπαγιάννης: 2102614336, 6974807570
    Νεανικές και κατηχητικές συνάξεις...
    Παιδιά, σας προσκαλούμε στην παρέα μας κάθε Σάββατο, να μιλήσουμε, να παίξουμε, να τραγουδήσουμε, να γελάσουμε, κι άλλα πολλά... Συναντιόμαστε στο Πνευματικό Κέντρο του Ιερού Ναού Κοιμήσεως Θεοτόκου Παλατιανής, κάτω από τον Ναό :   - οι μαθητές Α΄- Β΄- Γ΄ Δημοτικού, κάθε Σάββατο 10:30 π.μ. – 12:00 μ.μ.   - οι μαθητές Δ΄- Ε΄ - ΣΤ΄ Δημοτικού, κάθε Σάββατο 10:30 π.μ. – 12:00 μ.μ.   - οι μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, κάθε Σάββατο 4:00 μ.μ. – 6:00 μ.μ.   Σας περιμένουμε!!!
    Ομάδα συζήτησης για νέους…
      "Αν είσαι απόφοιτος/η λυκείου, φοιτητής/τρια ή εργαζόμενος/νη, έλα μαζί μας...... να ψάξουμε, να μοιραστούμε και να μοιράσουμε ό,τι η ψυχή μας κουβαλάει, ό,τι η ελπίδα της νιότης αναζητεί... Σε περιμένουμε κάθε Τετάρτη στις 7:30 μ.μ., στο Πνευματικό Κέντρο του Ναού μας"
    Παράκληση με ομιλία και προβολή video....
    Κάθε Τετάρτη στις 5 μ.μ. ψάλλεται Παράκληση στην Υπεραγία Θεοτόκο. Ακολουθεί ομιλία και προβολή video.
    Προσκύνημα στην Ιερά Μονή Μακρυμάλλης Κοιμήσεως Θεοτόκου - Ψαχνά Ευβοίας
    Στις 14 Νοεμβρίου 2015 η ενορία της Παναγίας Παλατιανής επισκέφθηκε την Ι.Μ. Μακρυμάλλης....   Η Μονή βρίσκεται εφτά χιλιόμετρα βόρεια από τα Ψαχνά, τη βλέπουμε αμέσως μόλις περάσουμε το συνοικισμό της Μακρυμάλλης. Είναι σε υψόμετρο 280μ μέσα σε μία πευκόφυτη περιοχή. Είναι αφιερωμένη στην Παναγία και γιορτάζει στις 15 Αυγούστου, Κοιμήσεως της Θεοτόκου και στις 23 Αυγούστου. Γιορτάζει επίσης και στις 7 Φεβρουαρίου, εορτή του Αγίου Παρθενίου, επισκόπου Λαμψάκου, του οποίου η αγία κάρα φυλάσσεται στη Μονή.  Πολύ κόσμος επισκέπτεται τη μονή για τη χάριν του Αγίου Παρθενίου,  ο οποίος θεωρείται θεραπευτής της ανίατης ασθένειας.
    ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΣΤΗΝ ΤΗΝΟ
      Στις 17/10/2015 ημέρα Σάββατο η ενορία της Παναγίας Παλατιανής ξεκίνησε για το Ιερό νησί της Τήνου!   Σκοπός μας ήταν να προσκυνήσουμε την χιλιοπροσκυνημένη, χιλιολειτουργημένη και χιλιολιβανισμένη Αγία Εικόνα της Παναγίας της Ευαγγελίστριας!   Το πρόγραμμα περιείχε επίσκεψη και στην Ι.Μ Κεχροβουνίου όπου η Μοναχή Πελαγία είδε την Παναγία μας, η οποία της είπε να ειδοποιήσει τον Επίσκοπο και τους Προεστούς του τόπου και να αναζητήσουν την Εικόνα Της.   Ο κόσμος έρχεται στη Χάρη της να φέρει ένα τάμα, να κάνει μία παράκληση, ή να ευχαριστήσει την Μεγαλόχαρη για κάποια ευεργεσία της....   Ήταν ένα προσκύνημα που έμεινε στην καρδιά μας ως γλυκιά ανάμνηση και ως επιθυμία να ξαναπάμε στην Μεγαλόχαρη!
    Στην αύρα του Βοσπόρου...
      Στην αύρα του Βοσπόρου… Λίγες μέρες μετά την εορτή της Μεταστάσεως της Παναγίας μας, εφόρου της ενορίας μας, κινήσαμε για την Πόλη Της, την Κωνσταντίνου Πόλιν. Στον πηγαιμό, βιώσαμε μια ξεχωριστή ευλογία στην Ι. Μονή Άνω Ξενιάς Αλμυρού, όπου προσκυνήσαμε μικρό τεμάχιο της τιμίας Ζώνης της Θεοτόκου. Τα όμορφα αρχίζουν… Περάσαμε τα σύνορα, αφού φιλέψαμε τους φαντάρους στην γέφυρα του Έβρου. Μετά από λίγη ανάπαυλα στη Ραιδεστό, φτάνουμε τέλος στη Βασιλεύουσα. Ένα απαλό αγέρι του Βοσπόρου χαϊδεύει τα πρόσωπά μας. Στο άκουσμα και μόνο της Αγίας του Θεού Σοφίας, της Μεγάλης Εκκλησίας, όλα σταματούν. Συντονίζονται οι καρδιές, οι πόθοι, τα όνειρά μας. Μένουμε ενεοί στο πανόραμα που ξετυλίγεται καθώς ξανοιγόμαστε για σεργιάνι μεσ’ του Βοσπόρου τα στενά… “ Ὡς ἐμεγαλύνθη τὰ ἔργα σου Κύριε…!” Και το δείλι ζωγραφίζει και μας μεθά με τα χρώματά του… Ανυπομονησία για την επαύριο, που θα σταθούμε κάτω από το “φωτοδρόμιον” της Υπάτης Σοφίας του Θεού και θα συνεχιστεί το καρδιοχτύπι… Ο ξεναγός μας, παλικάρι από την Πόλη, από το νέο αίμα που καρτερά κι αγωνίζεται στην πατρογονική γη. Μας αποκαλύπτει την Μεγάλη Εκκλησία, σαν να ζούσε στα χρόνια του Ιουστινιανού. “Εδώ είναι το ιερόν Ομφάλιον, όπου γινόταν η στέψη του αυτοκράτορα των Ρωμαίων” (όχι “Βυζαντινών” – κι ο νοών νοείτω…) “Ιδού ο τόπος που έλαβαν χώρα οι πρώτες συνεδρίες της ΣΤ΄ Οικουμενικής Συνόδου…” “Κι εδώ είναι η πύλη με το μυστικό μας”, μάς λέει με νόημα… Συνεχίζουμε στο Μπλε Τζαμί και το Τοπ Καπί, όπου ήταν το ανάκτορο των σουλτάνων. Ανάμεσά τους, στέκονται απομεινάρια απ’ τα παλιά, σε πείσμα των καιρών: η στήλη του Μεγ. Κωνσταντίνου, το Υδραγωγείο του Ιουστινιανού, ο Ιππόδρομος, τα Θεοδοσιανά Τείχη, το Υδραγωγείο του Ουάλη, εγγονού του Μεγ. Κωνσταντίνου… Την επόμενη, σαλπάραμε για τα Πριγκηπόννησα, στη θάλασσα του Μαρμαρά. Αγναντεύοντας την Πρώτη και την Αντιγόνη, αράξαμε στη Χάλκη, κι ανηφορήσαμε για τη Θεολογική Σχολή με αλογάμαξα. Ο τόπος μαγευτικός· τα πάντα αναδύουν μια γλυκιά νοσταλγία. Τα σπίτια των Ελλήνων, αν κι ερημωμένα, μας χαιρετούν σαν να μας ήξεραν απ’ τα παλιά… Φτάνουμε στη Σχολή. Αν κι έρημη από σπουδαστές, δείχνει ζωντανή κι έτοιμη ν’ ανοίξει και πάλι την αγκαλιά της. Μπαίνουμε σε μια αίθουσα κι απλωνόμαστε στα έδρανα, για να μεταλάβουμε κι εμείς, μικροί-μεγάλοι, στα νάματα του Γένους. Πόσοι και πόσοι Μητροπολίτες και Πατριάρχες μαθήτευσαν εκεί – ανάμεσά τους κι ο τωρινός μας Πατριάρχης. Ο ξεναγός μας, συνεχίζει να μας ξεδιπλώνει μια άλλη βιωτή, τόσο αλλιώτικη απ’ την μικρονοϊκή βόλεψή μας, κι εμείς απορούμε που ξανακούμε και πάλι για κρυφό σχολειό… Έπειτα, κατηφορίσαμε το μονοπάτι, και μέσα απ’ τα καντούνια φτάσαμε στο λιμάνι, για να σεργιανίσουμε ως την αντικρινή Πρίγκηπο. Κοσμοπολίτικο νησάκι, με τους τουρίστες να το κατακλύζουν. Έχοντας ταμιευμένη στην καρδιά την μυστική ησυχία της Χάλκης, αφηνόμαστε κι εμείς στην βουή του κόσμου… Το απόγευμα, σαλπάραμε και πάλι για το γυρισμό. Αφού έφεξε ο Θεός, τα διαβήματά μας κατευθύνονται τώρα στο Οικουμενικό Πατριαρχείο μας. Ρίγη διαπερνούν το κορμί, καθώς αντικρίζουμε την κλειστή πύλη, όπου οι Τούρκοι απαγχόνισαν τον Εθνομάρτυρα Πατριάρχη Γρηγόριο τον Ε΄, το Πάσχα του 1821 – μαρτυρική θυσία για την επανάσταση των Ελλήνων. Εισοδεύουμε στον Πατριαρχικό Ναό του Αγ. Γεωργίου, όπου προσκυνούμε λείψανα των Αγίων Γρηγορίου του Θεολόγου και Ιωάννου του Χρυσοστόμου, αρχιεπισκόπων Κωνσταντινουπόλεως, των Αγίων Ευφημίας και Θεοφανώς, και στο βάθος, κοντά στο τέμπλο, τεμάχιο από τον στύλο του εμπαιγμού, όπου μαστίγωσαν τον Χριστό… Η Λειτουργία τελειώνει, κι αναβαπτισμένοι κινούμε γι’ αλλού. Φεύγοντας απ’ το Φανάρι, αγναντέψαμε για λίγο τη Μεγάλη του Γένους Σχολή, να στέκει αγέρωχη κι επιβλητική πάνω απ’ τον Κεράτιο… Φτάνοντας στην Παναγία των Βλαχερνών, πίνουμε αγίασμα και ψάλλουμε στη χάρη Της το “Τῇ Ὑπερμάχῳ”, εκεί που πρωτακούστηκε το 622, και προσκυνούμε την εικόνα της που λιτανεύτηκε στα τείχη, και λύτρωσε την Πόλη Της απ’ τους Αβάρους. Προχωρούμε για την Ζωοδόχο Πηγή στο Μπαλουκλί, έξω απ’ τα τείχη, όπου ήπιαμε αγίασμα κι ακούμε την διήγηση με τα ψάρια, σαν πάρθηκε η Πόλη. - Ο καλόγερος που ασκήτευε εδώ, τηγάνιζε ψάρια. Σαν έφτασε το μαντάτο του χαμού, δεν πίστευε στα αυτιά του… “Τότε μόνο θα πιστέψω, αν αυτά τα ψάρια πηδήξουν και ζωντανέψουν”. Και τα ψάρια ζωντάνεψαν κι έπεσαν στο νερό! Σαν έρθει ο καιρός, θα’ ρθει άλλος καλόγερος να τ’ αποτηγανίσει… Αφού περιδιαβήκαμε του τάφους των Πατριαρχών κι άλλων επιφανών, κατευθυνθήκαμε στην Μονή της Χώρας, με τα εκπληκτικά ψηφιδωτά απ’ τα χρόνια του Αλεξίου του Κομνηνού. Μένεις άφωνος με τις μοναδικές παραστάσεις απ’ τη ζωή της Παναγίας, τα θαύματα του Χριστού - της “Χώρας των Ζώντων” - και την πασίγνωστη εις Άδου Κάθοδό Του. Αφήνουμε τη Μονή της Χώρας και κινούμε για τη σκεπαστή αγορά, για τ’ απαραίτητα ψώνια. Μετά, περάσαμε απ’ ένα κατάστημα με σερμπέτια πολίτικα, παστουρμάδες και μπαχαρικά. Διαβήκαμε κι απ’ την πλατεία Σταυροδρομίου (Ταξίμ), με τον Ναό της Αγίας Τριάδος να δεσπόζει, και θωρούσαμε τα κουφάρια των ρωμαίϊκων σπιτιών στο Πέραν,  μετά τις διώξεις των Τούρκων κατά τα Σεπτεμβριανά του 1955. Με τα πολλά, μαζέψαμε το μυαλό μας, κι αναχωρούμε απ’ την ονειρεμένη Βασιλεύουσα στις 30/8, εν μέσω παρελάσεων, σημαιοστολισμών και πανηγυριού για την εθνική τους επέτειο της Μικρασιατικής Καταστροφής. Ο Κεμάλ παντού, αντάμα με την ημισέληνο, μάς προσγειώνουν στην πραγματικότητα. Πίκρα, καημός, όνειρα, όλα ανάμεικτα… Στην επιστροφή, προσκυνήσαμε το λείψανο του Αγ. Γρηγορίου του Θεολόγου, που μετακομίστηκε από τους Καππαδόκες στην Νέα Καρβάλη της Καβάλας, για να τους φυλάει και να τους συντροφεύει… Αυτά που βιώσαμε, πιστεύω, σφράγισαν την ψυχή όλων, και το ταξίδι αυτό αποτελούσε όνειρο ζωής. Σίγουρα, η σύγχρονη γιγαντούπολη των 18 και πλέον εκατομμυρίων κατοίκων δεν θυμίζει  αλλοτινές  εποχές. Σαν ψάξεις όμως, μπορείς ν’ ανακαλύψεις την Βασιλίδα των Πόλεων με το κρυμμένο διάδημά της… Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους συντέλεσαν στην πραγματοποίηση του μικρού – ή μεγάλου – ονείρου μας. Ιδιαιτέρως, τον νεαρό και πολλά υποσχόμενο ξεναγό μας κ. Πέτρο Βεριόπουλο, γιατί μας ταξίδεψε στο όνειρο, σχοινοβατώντας αριστοτεχνικά ανάμεσα στον θρύλο και την ιστορία, υπηρετώντας την ως ιστορικός κι επίσημος ξεναγός του Πατριαρχείου και του Υπουργείου, σεβόμενος συνάμα τις παραδόσεις και τα θέλγητρα του Γένους. Ας μη λησμονούμε, ότι το κλειδί για την μέθεξη στα νάματα αυτής της άλλης βιωτής, που γευτήκαμε όλοι, συνοψίζεται σε μια πινακίδα τόσο διδακτική, λίγο πριν τα σύνορα του Έβρου: “Συμπατριώτη Έλληνα, στην Κωνσταντινούπολη πήγαινε σαν προσκυνητής, κι όχι σαν καταναλωτής”!       π. Θεόδωρος Παπαγιάννης
    Μονή Αγάθωνος& Μονή Δαμάστας!
    ΜΟΝΗ ΑΓΑΘΩΝΟΣ & ΔΑΜΑΣΤΑΣ -  Προσκύνημα της ενορίας μας! video Μέσα σε ένα πανέμορφο περιβάλλον, στο χωριό Λυχνό, επτά χλμ. δυτικά της Υπάτης Φθιώτιδος, βρίσκεται η ανδρώα κοινοβιακή Ιερά Μονή Κοιμήσεως της Θεοτόκου και Οσίου Αγάθωνος (ή απλά μονή Αγάθωνος), σημαντικό προσκύνημα στις μέρες μας. Βρίσκεται σε υψόμετρο 550 μέτρων, στην πλαγιά του όρους Οίτη. Κτισμένη τον 14ο-15ο αιώνα αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα βυζαντινής τεχνοτροπίας. Το άφθαρτο λείψανό του γέροντα Βησσαρίωνα του Αγαθωνίτη, όπως βρέθηκε κατά την εκταφή του δεκαπέντε χρόνια μετά την κοίμησή του, αποτελεί σημείο του οσιακού βίου του π. Βησσαρίωνα. Στίς βορεινές πλαγιές του Καλλίδρομου όρους σέ υψόμετρο 740 μ., 23 χιλιόμετρα μακρυά από τήν Λαμία είναι κτισμένο τό Μοναστήρι της Δαμάστας, μεταβυζαντινό κτίσμα. Τό τοπίο της Μονής είναι απαράμιλλο σέ φυσική ομορφιά καί μαγευτική θέα. Πολλές οι εκδοχές γιά τήν προέλευση του ονόματος της Μονής, επικρατέστερη φαίνεται όμως η εκδοχή ότι προέρχεται από τό "δαμάστρα". Η Παναγία δαμάζει τόν πόνο καί τά πάθη.
    ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗ ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗ ΧΙΛΙΟΜΟΔΙΟΥ & ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΣΤΗΝ ΜΑΨΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ (07 02 2015)
    Στις  07/02/2015 το Φιλόπτωχο Ταμείο της Ενορίας μας πραγματοποίησε προσκυνηματική εκδρομή στην Ιερά Μονή Παναγίας Φανερωμένης Χιλιομοδίου και στην Ιερά Μονή του Τιμίου Σταυρού στην Μαψό Κορινθίας .   VIDEO : http://youtu.be/BZd0g5xVplI
Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγένθυση