ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΤΟΠΟΣ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΠΑΛΑΤΙΑΝΗΣ ΙΛΙΟΥ               Μη μετανιώνεις γι΄ αυτά που έδωσες. Άσε τους άλλους να μετανιώνουν που δεν τα εκτίμησαν!               Αύριο είναι Κυριακή.               Μάνα συγνώμη και . . . σ’ ευχαριστώ για όλα!               Εξομολόγηση

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Απόδραση στα Καλάβρυτα, μια ιστορική πόλη, γεμάτη ομορφιές! 12.05. 2018
    Τα Καλάβρυτα, είναι μια ιστορική πόλη της Αχαΐας, με ιστορία που χάνεται στα βάθη του χρόνου.....Στην ευρύτερη επαρχία των Καλαβρύτων μπορεί κανείς να επισκεφτεί πολύ σημαντικά θρησκευτικά, ιστορικά, αρχαιολογικά, φυσικά και τουριστικά αξιοθέατα.....   VIDEO με φωτοστιγμές......
    ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΑ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ
    ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΑΖΙΟΥ ΜΕΓΑΡΩΝ 17.03.18
    ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΑΖΙΟΥ ΜΕΓΑΡΩΝ 17.03.18 VIDEO      ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ....ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΓΟΥΜΕΝΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙΩΤΗ.....ΜΕ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΣΤΗΝ ΠΑΧΗ.....
    Εκδρομή - Προσκύνημα στην Αγία Παρασκευή Μαζίου Μεγάρων
    Εκδρομή - Προσκύνημα στην Αγία Παρασκευή Μαζίου Μεγάρων στις 17.03.2018
    Ιερά Μονή Παναγίας Φανερωμένης 03.02.2018
    Το Μοναστήρι της Παναγίας Φανερωμένης βρίσκεται στην πευκόφυτη περιοχή «Φανερωμένη» του Δήμου Σαλαμίνας.   Το Μοναστήρι της Παναγίας Φανερωμένης τιμάται στη μνήμη της Παναγίας Νεοφανείσης ή Φανερωμένης στις 23 Αυγούστου οπότε γίνεται μεγάλο πανηγύρι.   video   ΠΑΝΑΓΙΑ ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ PDF
    ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ
    Το Σάββατο 03.02.2018 το Ταμείο Ενοριακής Δράσεως του Ιερού Ναού μας, διοργανώνει  πρωϊνή Προσκυνηματική εκδρομή στην Παναγία Φανερωμένη Σαλαμίνας. Ώρα αναχώρησης 08:00π.μ. και ώρα επιστροφής περίπου 14:00μ.μ. Τιμή εισητηρίου 8 ευρώ Πληροφορίες στον ναό μας: Τηλέφωνο: 210-2614336
    ΟΛΟΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ...21.10.17
    ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 21/10/2017 Η ΕΝΟΡΙΑ ΜΑΣ  ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΟΛΟΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ.    Αρχικά στο Δίστομο του νομού Βοιωτίας.....εκεί έγινε κατά το Β΄Παγκόσμιο πόλεμο στις 10 Ιουνίου 1944 μια εκ των ειδεχθεστέρων σφαγών αμάχων από τις Γερμανικές κατοχικές δυνάμεις.   Στη συνέχεια προσκύνημα στην Ιερά Μονή του Οσίου Λουκά του Στειρώτη, το σπουδαιότερο βυζαντινό μνημείο της Ελλάδος του 11ου αιώνα.   Φαγητό στη Λιβαδεια  πρωτεύουσα του νομού Βοιωτίας, Ομορφη που ‘σαι Λειβαδιά, που κείτεσαι στο ρέμα..! Πάν’ τα κορίτσια για νερό και φεύγουν φιλημένα… Κι ένας διαβάτης ταπεινός στην ποταμιά σου τώρα, Εσένα ήρθε και φίλησε μικρή μου όμορφη χώρα…   Μικρή στάση για προσκύνημα στον Ιερό Ναό του Ευαγγελιστού Λουκά στη Θήβα, σε αυτόν αποδίδονται οι πρώτες εικόνες της Θεοτόκου με τον Ιησού Χριστό βρέφος στην αγκαλιά της.   Η μέρα μας τελειώνει στην Ιερά Μονή Σαγματά, η οποία είναι αφιερωμένη στην Μεταμόρφωση του Σωτήρος.  Τα τελευταία χρόνια έγινε πολύ γνωστός στον Ελλαδικό χώρο ο σύγχρονός μας Ρώσος Άγιος Λουκάς ο ιατρός, αρχιεπίσκοπος Συμφερουπόλεως και Κριμαίας (1877-1961). Μέσα στην Ιερά Μονή υπάρχει παρεκκλήσιο του Αγίου Λουκά. Η μνήμη του τελείται στις 11 Ιουνίου .   Απολαμβάνειν σημαίνει γεύομαι την κάθε στιγμή με όλες μου τις αισθήσεις...... Αυτό κάναμε όλοι μας και γυρίσαμε πλουσιότεροι πνευματικά και ψυχικά!!!!!!
    Μια βόλτα στο Ναύπλιο είναι πάντα εμπειρία ομορφιάς!!!!!!
    Μια βόλτα στο Ναύπλιο είναι πάντα εμπειρία ομορφιάς!!!!!! 13.05.2017   Το Παλαμήδι είναι ένα από τα ωραιότερα κάστρα της Ελλάδας και το μεγαλύτερο και καλύτερα διατηρημένο φρουριακό συγκρότημα της Ενετοκρατίας. O Άγιος Ανδρέας Παλαμηδίου είναι ένα μικρό εκκλησάκι μέσα στο κάστρο του Παλαμηδίου στο Ναύπλιο της Αργολίδας. Ο μικρός αυτός ναός χτίστηκε το 1712 από τον Αυγουστίνο Σαγρέδο στον προμαχώνα του Αγίου Ανδρέα, του πρώτου προμαχώνα του κάστρου, δίπλα από τη μετέπειτα φυλακή του Κολοκοτρώνη........     Συνεχίζουμε μετά την περιήγηση μας στο Παλαμίδι......................... την επίσκεψη μας στον Ι.Ν. του Αγ. Λουκά, στην Αγία Μονή, στον Ι.Ν. του Αγίου Σπυρίδωνος, στα σοκάκια της παλιάς πόλης και τέλος στην Ιερά Μονή του Αγίου Θεοδοσίου του Νέου! Όλα καλά, Δόξα τω Θεώ!
    Προσκύνημα στην Ιερά Μονή Γοργοεπηκόου στην Μάνδρα Αττικής!
    Σε πολύ ωραία προσκυνηματική εμπειρία εξελίχθηκε η απογευματινή εκδρομή που διοργάνωσε η ενορία μας!   Η Ιερά Μονή της Παναγίας της Γοργοεπηκόου, στη Μάνδρα Αττικής, βρίσκεται μέσα σε ένα πανέμορφο, κατραπράσινο φυσικό περιβάλλον, με ασυναγώνιστη θέα, το οποίο αποτελεί μια πραγματική ανάσα ζωής λίγη μόνο ώρα από την πρωτεύουσα. Προσκυνήσαμε με ευλάβεια την θαυματουργή εικόνα της Παναγίας, παρακαλώντας τη Μητέρα του Θεού για όσα ο καθένας, και όλοι μαζί, έχουμε ανάγκη!
    Σύναξη με τσάϊ και προβολή ταινίας...
    Αξιοσημείωτη επιτυχία σημείωσε το φιλανθρωπικό τσάι της ενορίας μας, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 05.02.2017!
    Απογευματινό Προσκύνημα
    Το Σάββατο 28 Ιανουαρίου, η ενορία μας πραγματοποίησε απογευματινό Προσκύνημα στην  Ιερά Μονή του Οσίου Παταπίου στο Λουτράκι Κορινθίας.
    ΠΥΛΟΣ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ 2016
    Ημερήσια προσκυνηματική εκδρομή στην Μυρτιδιώτισσα της Πύλου, καθώς και στην Υπαπαντή της Καλαμάτας διοργάνωσε η ενορία της Κοιμήσεως Θεοτόκου Παλατιανής Ιλίου.....στις 22/10/2016
    Μαθήματα στη Σχολή Βυζαντινής Εκκλησιαστικής Μουσικής της Μητροπόλεώς μας...
    Συνεχίζονται και φέτος τα μαθήματα στην Σχολή Βυζαντινής Εκκλησιαστικής Μουσικής της Ιεράς Μητροπόλεως Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως στην έδρα της Σχολής, στο Πνευματικό Κέντρο του Ναού μας. Η φοίτηση είναι πενταετής. Διδάσκεται θεωρία και πράξη της Ψαλτικής Τέχνης, σύμφωνα με τα αναλυτικά προγράμματα του Υπουργείου, και στο τέλος της φοίτησης, μετά από εξετάσεις, χορηγείται Πτυχίο Ιεροψάλτου. Τα μαθήματα αρχίζουν στις αρχές Οκτωβρίου. Οι ώρες διδασκαλίας έχουν ως εξής: Α΄ έτος:  Πέμπτη 5 μ.μ. Β΄ έτος: Τρίτη 5 μ.μ.  Γ΄ έτος:  Δευτέρα 5 μ.μ. Δ΄ έτος:  Δευτέρα 6 μ.μ. Ε΄ έτος: Δευτέρα 7 μ.μ.  Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στα εξής τηλέφωνα: π. Θεόδωρος Παπαγιάννης: 2102614336, 6974807570
    Νεανικές και κατηχητικές συνάξεις...
    Παιδιά, σας προσκαλούμε στην παρέα μας κάθε Σάββατο, να μιλήσουμε, να παίξουμε, να τραγουδήσουμε, να γελάσουμε, κι άλλα πολλά... Συναντιόμαστε στο Πνευματικό Κέντρο του Ιερού Ναού Κοιμήσεως Θεοτόκου Παλατιανής, κάτω από τον Ναό :   - οι μαθητές Α΄- Β΄- Γ΄ Δημοτικού, κάθε Σάββατο 10:30 π.μ. – 12:00 μ.μ.   - οι μαθητές Δ΄- Ε΄ - ΣΤ΄ Δημοτικού, κάθε Σάββατο 10:30 π.μ. – 12:00 μ.μ.   - οι μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, κάθε Σάββατο 4:00 μ.μ. – 6:00 μ.μ.   Σας περιμένουμε!!!
    Ομάδα συζήτησης για νέους…
      "Αν είσαι απόφοιτος/η λυκείου, φοιτητής/τρια ή εργαζόμενος/νη, έλα μαζί μας...... να ψάξουμε, να μοιραστούμε και να μοιράσουμε ό,τι η ψυχή μας κουβαλάει, ό,τι η ελπίδα της νιότης αναζητεί... Σε περιμένουμε κάθε Τετάρτη στις 7:30 μ.μ., στο Πνευματικό Κέντρο του Ναού μας"
Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για μεγένθυση